Followers

Facebook Followers!

Powered by Blogger.

ad

Subscribe Now!

free!Grechen

Monday 2 December 2013
Hello Dear Followers,
Olá Queridas Seguidoras,

Today i'll be starting a series of Christmas Posts, i'm not sure how many they'll be for sure, but i'm planning on making at least 3!
So for the first one is about those things you'd probably like to have , but you don't for some reason, some of them might have a price that's a little out of your confort zone, but well, it's christmas maybe Santa has you on the good girls list, who knows.

So Let's Start!
Vamos lá começar!

1. Ciate's Nail Lab 


Just imagine your Own nail polish lab, where you can mix and match at  free will create samples and keep the one's you like the most.
It comes with 6 ciate mini polish, 4 empty jars, assorted glitter, suspension top coat, and lot's of tools. You can check it out in Here.

Imagine só ter o seu próprio laboratório de vernizes, para poder misturar e criar as suas cores e glitters favoritos em amostras ou num frasquinho.
Este conjunto vem com 6 mini vernizes da ciate, 4 frasquinhos vazios, gliters variados, top coat de suspensão(necessário para que o glitter não deposite no fundo), e todos os utensílios necessários. Pode ve-lo melhor Aqui.

This has gotten out sometime ago, and i believe it might just be the most worderfull thing ever invented (unfortunately, like many other things in this list, it costs more than what i'd find reasonable to spend...).

Este Conjunto foi anunciado há algum tempo, e eu acho que é uma das melhores coisas já inventadas dento do género(infelizmente, tal como muitas das coisas desta lista, custa mais do que aquilo que eu considero razoável gastar...).


2. Ciate's Christmas Calendar 2013



Another Ciate's product, I know, this year this brand really prepared for Christmas i guess, a lot of great items come out since summer, and as expected i want them all!

Outro produto da Ciate, eu sei, parece que este a no a marca se preparou bem para o natal, lançou grandes produtos saíram desde o verão, e como é óbvio eu quero todos!
There isn't much to say about this one, it's like a normal Chocolate Calendar, but it has Polish, Caviar, and Glitter instead (I was thinking on going on a diet anyway... jk). Check out more details Here.

Não existe muito o que dizer sobre este conjunto, é uma especie de calendário de chocolates de natal, mas em vez de Chocolates tem vernizes, Caviar e Glitter (Eu até estava a pensar em fazer uma dieta este                                                                                                                           Natal... estou a brincar, claro). Podem ver mais detalhes Aqui

3.  Urban Decay's Naked 3 Eyeshadow Palette


Ladies, I present to you, the Naked 3 Palette. This is my favourite of the three Naked Palettes, as usual it is composed of 12 eyeshadows of seemingly Nude colors, but in this 3rd edition they al have this Pink hue that i absolutely love. See it in Here.

Meninas, apresento-vos a nova palete Naked 3. Esta é a minha favorita de entre as três paletes Naked que a Urban Decay lançou até agora, como é habitual, está é composta por um pincel e 12 sombras de olhos de tons nude. No entanto nesta terceira edição todos eles tem uma certa coloração rosada que eu simplesmente adoro.

I was never a girl to wear much pink during my teenage years, but lately this color has started to grow on me, specially in make up, nail polish and some discreet accessories.

Durante a minha adolescência nunca fui muito de usar o rosa. Mas desde há uns dois anos a esta parte que me tenho habituado e até gostado bastante desta cor em coisas como maquilhagem, verniz de unhas ou acessórios discretos.

4. Sephora's "Makeup Academy Blockbuster"


Here is Sephora's gigantic new Palette. I absolutely have no space to put it, but i still want one of these.Good thing is i wouldn't need to buy any make up for the rest of my life (just kidding, 3 months and i'd be shopping again.).
It's certainly a very good gift to give or be given, it comes with 72 eyeshadows, 28 lipgloss, blushes, concealler, some brusshes and a lot more. You can see this one Here.


Aqui está a nove a Gigantesca palete da Sephora. Eu definitivamente n tenho espaço onde a guardar / colocar, mas mesmo assim quero-a. A boa noticia seria que não precisaria de comprar maquilhagem para o resto da vida (brincadeira claro, 3 mesinhos e ja estaria outra vez a abrir os cordões a bolsa por uma qualquer reliquia.).
É com certeza um bom presente quer seja para dar ou receber (se bem que um pouco caro), a palette inclui 72 sombras de olhos, 28 lipgloss, blush, concealer e muitas outras coisas. podem conferir melhor este produto Aqui.



5. OPI's  Mariah Carey Collection "The Look"


Finally we have the last one. OPI Mariah Carey Nail Polish Collection. This Colection has 18 Limited shades, mostly in tones of red, gold and silver. But all of them are off course extremely beautifull.

Finalmente o ultimo item. A colecção Mariah Carey da OPI. Esta colecção é constituída por 18 cores limitadas, maioritariamente em tons de vermelho, dourado e prateado. Mas todas elas são obviamente lindíssimas.

This trio here contains my three favourite shades from the new Colection. A dark red (classic), a beautifull and shiny champagne, and this gigantic glitter i feel in love for when i first saw them.
You can also found other set's like this one. Check them out Here.

Este Trio contem as minhas 3 cores favoritas da colecção. Um vermelho escuro (um clássico), um lindo e super brilhante tom de champanhe, e uns gigantescos glitters prateados, pelos quais me apaixonei á primeira vista. Podem encontrar outros conjuntos como estes, e o resto da colecção Aqui.



So these are my top 5 extravagant things i have on my Christmas wishlist, will any of these make it into yours? what are the most extravant items on 2013 Christmas wishlist? Feel free to comment below!

Este é o meu top 5 de items extravagantes na minha lista de natal, algumas destas coisas fazem parte da vossa lista de Natal 2013? Que outros items fazem parte? Sintam-se a vontade para comentar!

See you soon,
Vemo-nos em breve,

xoxoxo

P.S.: Don't forget to participate in the christmas GIVEAWAY. It end's in 06/01.

        Não se esqueçam de participar no GIVEAWAY. Termina no dia 06/01.



0 comments:

Post a Comment